Pagina's

zaterdag 28 juni 2008

Dolliesdag

Gezelli, vandaag was ik met mams naar de Dolliesdag van Dolls. Hier hebben we een hele leuke make-and-take gemaakt van een stuk plexiglas. We hadden geen tijd om alle workshops te doen (aangezien we pas om half 1 aan kwamen kakken), maar de meeste zitten erop. Rechts hebben we met wit 2x het woord remember gestempeld. Toen hebben we van stof met aslan eronder de groene rand geplakt en nog een label met een bloem eraan gemaakt. De bloem heb ik er thuis afgehaald, want die vond ik er niet bij pasen. Ook hebben we van een stempel een bloem gemaakt met een grote knoop met touw in het midden. En als laatste een rub-on van een bloem erop. De prima flowers en het woord love heb ik er zelf thuis nog bijgeplakt. Hope you like it, 'cause I LOVE IT!!
Ook nog even een foto van mijn aankopen:

Boven: aankopen Dolls en rechts mijn aankopen bij Essies













4 lieve reacties:

Esther zei

Leuke spullen en dus ook lekker geshopt vandaag!!!

Fia zei

Mooi,heel mooi gemaakt Ellen!
En wat heb je een leuke spulletjes gekocht, ohhh die stempels, kwijl!

Groetjes,
Fia

Ohhh en......fijne vakantie hoor!

Patricia zei

Heel erg gaaf Ellen!!
En leuke spullies heb je weer gekocht!!

Unknown zei

Ohh wat een mooi transparant! super! En ook weer lekker geshopt.. ;-)