Pagina's

woensdag 19 november 2008

Workshop sieraden maken

Vandaag heb ik samen met mij collega's van leerteam 1 een workshop sieraden maken gedaan bij Casa Luca in Lelystad. Het was weer heel gezelli! De kralen vlogen je om de oren hihi...Ik moest natuurlijk weer eens iets heel anders maken en heb met strass gewerkt en geketteld. Het duurde even voordat ik wist wat ik ging maken hoor, want gewone kralen kettingen maak ik thuis ook wel, maar dit was weer eens wat anders! Hieronder zie je het resultaat!!!!

Ik heb de kleuren vrij neutraal gehouden, omdat ik alv eel kettingen heb ik felle kleuren en eigenlijk geen een die ik lekker overal een beetje bij kan doen. Er zit echt swarovski tussen de zwarte parels in, maar dat zie je niet echt terug op de foto..Hij is lekker bling bling, daar hou ik van! Nu hopen dat de lijm het houdt. Hij moet 48 uur drogen heb ik mij laten vertellen, dus helaas kan ik m niet om bij de vergadering morgen haha...


Thanks for looking en see ya!

3 lieve reacties:

Patricia zei

Hij is gaaf ellen!!

Anneke Wijers zei

Mooi Ellen!
Waar is dat: Casa Luca?

Dilly zei

Ellen wat een mooie ketting, lijkt mij ook nog wel eens leuk een workshop sieraden maken.
Groetjes Dilly

PS Ik heb jou een award gegeven, kijk maar eens op mijn blog.