Pagina's

maandag 9 maart 2009

Het mandje

Vanavond was er weer een online crop bij Scrapsite. Eindelijk na al die maanden van verhuizen konik weer meedoen. Ik schoof wel wat laat aan, omdat Paul moest overwerken en koken, om 7 uur mensen kwamen kijken voor onze eettafel en deze gelukkig gekocht hebben, toen kwamen mijn ouders hun nieuwe bus showen en toen moesten Paul en ik nog eten. Al met al had ik om half 10 mijn eten pas achter de kiezen en kon ik aanschuiven. Maar dit alles mag de pret niet drukken, ik ben een echte die-hard!

Dit was de sketch:
En dit is mijn uitwerkeng. Wederom met slecht licht gemaakt, maar het is ook al bijna 00.00..



Het is niet echt mijn stijl en toch heb ik er wel een beetje mijn eigen ding van kunnen maken. Dat is het leuke van een online crop, dan doe je weer eens wat anders dan dat je normaal zou doen. Toch vind ik m wel cute!

En dan nog meer leuk nieuws, want sonds vorige week hebben we een nieuw vriendje voor Pluis. Nadat haar oude vriendje overleden was zijn we op zoek gegaan naar een nieuw maatje en dit is m geworden (in het zwart-wit). Hij heette Nijntje, maar ik heb m Floris genoemd, want dat vind ik zo een lekkere, gezellige naam! Pluis en hij zijn al dikke maatjes aan het worden gelukkig. Hier zie je Floris links en onze oude vertrouwde PluizeNijn rechts...

Schattig he!!!!
TFL en tot de volgende keer!!!!

2 lieve reacties:

Anneke Wijers zei

Ik vind het toch een hele leuke LO.
En je hebt je precies aan de opdracht gehouden zo te zien. Leuk dat je weer een nieuw konijn hebt.

Janine zei

oooh je bunny!!! echt cute! evenals je lo! vind de kleuren ook super mooi!