Pagina's

vrijdag 1 mei 2009

Big brother

Vanmiddag heb ik in supertempo de tweede helft van mijn spread afgemaakt. De rechterkant heb ik een tijdje geleden al gemaakt en toen vond ik deze foto ook nog en het leek mij wel leuk om er dan een spread van te maken. Het lag al een hele tijd klaar, maar nu heb ik eindelijk iets van inspiratie gehad om hem te maken. Dit is m geworden:


En dit is de andere helft die ik al eerder gemaakt heb. Kan je die nog even bekijken...


Ze staan erg leuk samen gelukkig!!!
Verder nog even een paar mooie kiekjes van ons huis. Onze straat bestaat uit een soort laan met kersenbomen en in het voorjaar staan deze prachtig in bloei. Dit is onze prachtige boom:

En dit was onze eerste koninginnedag in het nieuwe huis, dus even een erefoto van het huis met vlag! De bomen zijn inmiddels weer uitgebloeid helaas. Dit was trouwens nog in de ochtend, voor alle ellende die zich later afspeelde in Apeldoorn..Daarna is de vlag halfstok gegaan.
Nou dat was weer even een kleine update!!!

Groetjes Ellen

1 lieve reacties:

Anneke Wijers zei

Ja, dat is zeker een echte spread.
Heel leuk met dat zwart/wit en roze.
Je huis ziet er picobello uit, Ellen.
Heel mooi!