Pagina's

zondag 10 mei 2009

Moederdag 2009!!!

Fijne moederdag allemaal!!!

Zometeen ga ik naar mijn moeder en uiteraard heb ik voor haar een leuk kaartje gemaakt. En heb ik voor het eerst gebruik gemaakt van mijn Big Shot...
Dit is m:


Ook had ik nog een leuke foto van ons samen toen we een scrapworkshop deden tijdens het vrijgezellenfeestje van mijn schoonzusje. Dus leek het me wel leuk om deze foto in een leuk lijstje te stoppen. Ik heb er niet teveel poespas omheen gedaan, alleen wat bloemen en een koste tekst.
Dit is m geworden:
Verder heb ik nog een leuke mok gekocht van Blond Amsterdam, speciale uitvoering voor moeders. Alleen heb ik hier geen foto van, omdat deze al ingepakt is. Misschien lukt het me nog er eentje te schieten vanmiddag als we op bezoek zijn.
Tot de volgende keer!!

4 lieve reacties:

Anneke Wijers zei

Een leuke kaart
en jullie zijn een leuk stel, hihihi.

Floortje zei

Jullie zijn echt moeder en dochter, leuk! Wat een mooi kadootje, zo met die tekst eronder.
En de kaart is ook gaaf, de big shot is goed terecht gekomen zie ik.
Groetjes, Floortje

* Daniëlle * zei

Leuk kaartje en fotolijstje. En wat lijk jij op je moeder zeg! Zie dat je de tip van mij om de foto's te plaatsen wel gevonden hebt? ;-) Ik kon tenminste de foto nu wel groter bekijken.

Groetjes,
Daniëlle

Marcia Schel zei

Gaaf zeg.. die kaart is zo mooi.. en het lijstje zoooo lief!!!!!