Pagina's

zaterdag 2 mei 2009

Opening Scrapdelight

Vandaag was het dan zover, de opening van Scrapdelight! Ik ben er geweest met mijn moeder. Poeh wat was het druk! Maar wel supergezellig! Ben nog wat mensen tegengekomen van het forum van Scrapsite en van Scrapdelight zelf, erg leuk om die mensen in het echt te zien! Dit zijn mijn aanwinsten:

Bij de kassa kreeg je lootjes en op een grote tafel stonden allemaal prijzen die je winnen kon. Echt geweldig! Ik heb een dikke zak vol met bloemen gewonnen, YEAH!!! Ben er helemaal gelukkig mee, want in ben gek op bloemen! Het is ook echt een pot vol zoveel en er zitten hele mooie bij ook nog! Mijn moeder won ook een zak bloemen en een tinnen bakje van Maya road met vilten buttons, ook echt super!
Ook kreeg je bij de kassa een gratis spaarvarken, superleuk. Deze is nu officieel mijn nieuwe hobby-spaarpot geworden!! Schatje he! Kan ik vast sparen voor het volgende bezoek :p
Nou tot de volgende keer!!
UPDATE: Ik maak net de zak met bloemen open en een ware bloemenzee ontstond op mijn bureau...geweldig!!
Ook is er een boek gemaakt door de forumleden als cadeau voor de opening van de winkel.
Dit is de voorkant van het boek:
En dit is mijn bijdrage aan het boek:

Het boek is echt supermooi geworden. Het hele album kun je hier bekijken http://www.mijnalbum.nl/Album=RTT47TCN
Nogmaals DOEI!!!

3 lieve reacties:

Anoniem zei

Wat een leuke spullies Ellen en super dat je een zak met bloemen won, net wat voor jou ;)

Groetjes, Corine

Janine zei

wauw! wat gaaf!! leuke spullen hoor! vond het ook leuk om je eens in "het echt" te ontmoeten! :D

* Daniëlle * zei

Wat gaaf zeg! Echt jammer dat ik niet mee ben geweest... Leuk dat je ook nog een prijs hebt gewonnen.