Pagina's

donderdag 23 juli 2009

Dream of the stars...

Gisteravond was ik aan het spitten, wanhopig op zoek naar inspiratie. Dat laatste laat me al weken in de steek! Toen kwam ik ineens deze sketch tegen:
Ik vond m wel erg bijzonder, zo met die ster en ben aan de slag gegaan.
Dit is het resultaat:
Materialen:
Cardstock: zwart
Papier: Jillibean Soup: Black bean collection - chopped celery en de wolkjes zijn van Sassafras Lass: Serendipity - Owl Pals- Allure.
Titel: American crafts chipboard tickers- Sprinkles - zwart
Letters beige: My Little Shoebox: Alfabet stickers- Cream
Woorden wit: EK succes: Bookworks- Assorted words
Kleine ster: sticker van Sassafrass Lass: Cardstock stickers - Sunshine Lollipops
Wolkje: Love Elsie: Roxie chipbourd buttons
Tag Dream: Tim Holts: Idea-ology- Adage tickets
Bloem: Making Memories: Blossoms & button Jar - Papery mocha
Uiltje van vilt: homemade
Overige: sterrenbrads, nietjes, restje karton, zwarte scrappers'floss, oranje brad met koperen pinnetje(ben even de naam kwijt van zo een ding), knopspeld groen, rubbon woord Live.
Ik ben wel blij met het eindresultaat, eindelijk weer eens iets gescrapt! Dat stukje karton is ook echt van een oude laminaatdoos getrokken die ik tegenkwam toen ik gisteren op zolder aan het opruimen was. Ik dacht, die kan ik vast nog wel gebruiken en zo zie je maar weer! Het uiltje heb ik zelf geknipt van vilt, nadat ik weer ergens een mal vandaan geplukt had.
Hier nog even een detailfoto van de uil:

Hopelijk heb ik nu weer even genoeg inspiratie om deze vakantie lekker verder te gaan met scrappen...
Thanks for looking en vergeet niet een berichtje achter te laten!!

1 lieve reacties:

Romy zei

Super layout!! Die ster is inderdaad heel gaaf.