Pagina's

vrijdag 31 juli 2009

Naaimachine

Vanavond kwam ik op het idee om mijn naaimachine gewoon op mijn werktafel te zetten. Er staan 2 stoelen aan de andere kant van mijn tafel voor als er iemand komt scrappen, maar daar zit natuulijk niet continu iemand aan. Vaak vind ik het leuk om de naaimachine te gebruiken, maar het is zo een gedoe om m te pakken, ruimte maken, stekkers erin bla bla bla. Tot ik me opeens bedacht dat ik m gewoon aan de overkant van mijn tafel kan zetten. Dan hoef ik alleen even om te lopen en plaats te nemen aan de andere kant van mijn werktafel, tadaa!!!!

Zo is het nu:

Toen kwam ik op het idee om om het handvat leuke lintjes te knopen. Ik heb mijn zak met restjes erbij gepakt en ben aan het knopen gegaan. Het geeft wel een fleurig effect!

En even van dichtbij:

Dank je wel voor het kijken op mijn blog!!!

2 lieve reacties:

scrapdictive zei

Wat een ontzettend leuke scrapkamer heb je. Die zal je vast veel creaplezier bezorgen.

Hmmmm... misschien moest ik mijn naaimachine ook maar eens standaard op het bureaublad plaatsen, dan gebruik je 'm gewoon sneller.

Toodles,
Jolanda

Patricia zei

Hoi Hoi, ben zooo jaloers op jouw naaimachientje... ik heb er geen, maar jij doet er dan ook supergave dingen mee...en wat een leuk idee om hem een speciaal plaatsje te geven en ook nog versierd met mooie lintjes.. echt super!!