Pagina's

dinsdag 28 juli 2009

Scrapavondje...

Zondagavond kwam mijn schoonzusje gezellig een avond bij mij scrappen. We hebben lekker lang doorgehaald en t was weer eens supergezelli. Hier een kleine indruk...

Ingrid aan het werk:

Ze heeft wel 5 layouts voor aar trouwalbum gemaakt!!
Ik aan het werk:

Nog even samen:

En hier kan je de twee andere layouts zien die ik gemaakt heb. De eerste foto heb ik bij avondlicht gemaakt, dus ziet er wat gelig uit, maar heeft ongeveer dezelfde kleuren als de tweede layout...
Two cuties and a tree:

Pluisje, my best friend:
Bedankt weer voor het kijken en ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat!!

1 lieve reacties:

nora zei

Oh Ellen wat een fijne ruimte heb je daar.Nou ik mag ook niet klagen,maar het ziet er knus uit en ook mooie Lootjes heb je gemaakt.Groetjes Nora