Pagina's

maandag 24 mei 2010

Moederfiets

Oke, nu dat ik moeder ben kan mijn oude fiets dus echt niet meer. Ik was (nog steeds) in het bezit van een afgetakelde, zwarte omafiets. Hier heb ik, buiten dat hij bijna dagelijks op het station stond, 4 jaar lang post mee bezorgd. Je kan dus wel zeggen dat de woorden 'oud barrel' hier dus echt op van toepassing zijn.

Ik zag mezelf dus niet op deze fiets rondtouren met Jesse op het stuur, dus tijd om te kijken voor een nieuwe fiets en als we dan toch bezig zijn, meteen een echte mamafiets. Dit is m geworden:


Ik ben er superblij mee en hij fietst heerlijk. En hij heeft ook zo een leuk lichtblauw metallic kleurtje, yeah! Ik heb nog geen kinderzitje voor op het stuur, maar daar mag Jesse voorlopig toch nog niet in. Hij is lekker laag, zodat ik veilig met mijn voeten bij de grond kan en het stuur is breder dan een normaal stuur. Ook kan je het stuur stellen en is er meer ruimte tussen stuur en zadel, zodat er makkelijk een zitje tussen kan. En als laatste heeft deze fiets een dubbele standaard en kan het stuur niet zomaar omdraaien, waardaar de fiets stevig staat wanneer er een kindje in het zitje zit. Ook heeft hij nog 3 versnellingen, heerlijk!

o en JA ik was aan de tuin bezig, dus excuse the mess!!!

Tot slot nog even een klein plaatje van mij met Jesse gisteren:

Wat wordt hij al groot he! Gisteren zat hij zelf even op de bank voor een fotomomentje. Hier had ik hem even ingepikt haha. Hij begint ook al een beetje te lachen, zo schattig. Glimlachen doet hij al een tijdje, maar nu gaat het mondje open, alleen nog zonder geluid...maar we hebben geduld :p

Bedankt voor het kijken!

1 lieve reacties:

Anneke Wijers zei

Wat een prachtig mannetje, Ellen!
Daar ben je met recht trots op!