Pagina's

maandag 21 juni 2010

De eerste layout van Jesse

Vandaag heb ik de eeste layout van Jesse gemaakt! Voor vaderdag ben ik aan het stempelen geweest met Jesse zijn handjes en voetjes (zie vorige post) en toen ik toch bezig was heb ik maar meteen een voorraadje gestempeld.

Deze keer heb ik ze gebruikt op een layout. Ik ben er gisteravond mee begonnen, maar kon er eigenlijk niks mee... Ik heb lopen schuiven en doen en zo beetje bij beetje is dit tot stand gekomen (klik op de foto voor een grotere weergave):

klik op de foto



Het wolkje is gemaakt van vilt en opgevuld met een plukje schapenwol en op de layout genaaid:


Ik heb hem de naam Mr. Cloudy gegeven haha. Het is weer een clean en simpele layout geworden, maar voor Jesse vind ik het zo wel leuk!
Bedankt voor het kijken en ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat!

1 lieve reacties:

* Daniëlle * zei

Leuke, strakke LO, dat wolkje erop vind ik geweldig!