Pagina's

maandag 14 juni 2010

De test

Gisteravond heb ik weer eens iets gescrapt wat nu eigenlijk helemaal mijn stijl niet meer is. Ik vind m wel geslaagd, maar moet er ook een beetje aan wennen.

Dit is de layout:
Het was ook best lastig 2 foto's van een zwangerschapstest te scrappen haha, maar goed. Ik kan niet wachten totdat ik mijn foto's van Jesse binnenkrijg. Helaas is er wat mis gegaan met bestellen, want ik heb ze 2 weken geleden besteld bij foto.com, blijken ze niet aangekomen te zijn..ggrrrr dus moet ik nu wachten tot ik mijn geld terug heb gekregen (hopelijk schieten ze en beetje op, want daar wacht ik nu ook al een paar dagen op) en dan kan ik ze pas opnieuw bestellen. Erg frustrerend, want ik wil ze zo graag scrappen!!! In ieder geval bestel ik niet meer bij foto.com, heb er nu ook veel slechte ervaringen over gelezen van anderen.

2 lieve reacties:

* Daniëlle * zei

Ik vind het leuk hoor, zo'n strakke LO! Hou er wel van. Dacht trouwens even dat je alweer zwanger was. Hahaha.

Unknown zei

Haha, ik dacht hetzelfde als Daan, hihi :)

Welke voeding gebruik je voor Jesse? Sinds wij Nutrilon Omneo zijn gaan gebruiken ipv Nutrilon Standaard zijn de krampjes een stuk minder! En dat al na 3,5 dag! Heb gewoon een heel ander kindje hierdoor!