Pagina's

zondag 20 juni 2010

Eerste vaderdag

Vandaag was het onze eerste vaderdag en Jesse en ik hebben Paul vanochtend dan ook getrakteerd op een lekker ontbijtje en natuurlijk mooie kadootjes. Dit was het dienblad:

Op het blad zie je het kaartje staan dat ik voor Paul gemaakt had. Hieronder nog even van dichtbij:
Naast een kaartje en een lekket ontbijtje had ik ook nog wat kadootjes voor Paul voor op zijn eerste vaderdag.

Ik heb het handje en voetje van Jesse gestempeld (wat een gedoe haha) en er een mooi gedichtje bij gedaan en een foto van Paul en Jesse en dit alles in een lijstje gestopt. Verder heeft hij nog een papa-beker gekregen (daar zat ook nog een kitkat in, maar die had hij al opgegeten) en een douglasbon om een lekker luchtje uit te zoeken.

Na het ontbijt gingen we naar mijn ouders en zijn we nog naar de Oldtimerdag geweest, wat hier in Lelystad elk jaar wordt gehouden op vaderdag. Hier zie je Jesse bij de oldtimers. Het was alleen wel een beetje koud bbrrr...
Toen we thuis waren hadden we een lekker warm kopje thee naar binnen gewerkt met een heerlijk stuk taart dat mijn schoonzusje voor vaderdag gemaakt had. Chocolade met aardbeien en hij was lekker!!! Dit is de taart:
Uiteraard moesten we nog even op de foto. Deze vond ik wel lief van ons:
Voor mijn vader heb ik ook een lijsje met een handje en voetje van Jesse gemaakt (als je dan toch aan het stempelen bent met handen en voeten) met een leuke foto en een kaartje natuurlijk.
Tot slot nog even het kaartje van dichtbij:
We hebben heerlijk chinees gegeten (van mama's hand) en daarna zijn de vrouwen naar mijn huis gegaan om gezellig te gaan scrappen. Al zijn we niet verder gekomen dan een kop thee, wat chipjes en een opzetje voor een layout haha, maar maakt niet uit het was toch gezellig!

Tot de volgende post maar weer!!!

0 lieve reacties: