Pagina's

donderdag 10 juni 2010

Me and you & fotolijstje

Zo he, ik geloof dat dit de eerste layout is die ik gemaakt heb sinds oktober vorig jaar *schaam schaam* , maar ik had nu eindelijk weer eens zin (en tijd niet te vergeten) om er eentje te maken.

Update: Ik heb later een wit randje om het cardstock getrokken, vond ik net wat mooier...

Dit is m geworden:

Tekst: Me and you. Hier was ik al zwanger van Jesse, maar dat wist ik nog niet...

Ik heb voor de rest heus niet stilgezeten hoor! Afgelopen woensdag heb ik nog een workshop gedaan bij Scrapdelight. Daar hebben we een vintage fotolijstje gemaakt en het was natuurlijk supergezellig!

Dit is het fotolijstje:

En wat lacht mijn kleine ventje lief he! *smelt*
Het lijstje is met gesso bewerkt en daarna met glimmermist en verder aangekleed. Eigenlijk was het de bedoeling in 3d te werken en ook de binnenkant van het lijstje te versieren (hij is diep van binnen), maar ik vond het bij deze foto mooier om de binnenkant wit te laten en het passepartout wit en leeg te laten.

Bedankt voor het kijken en ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat!

2 lieve reacties:

* Daniëlle * zei

Wat een mooie LO van jezelf. En je fotolijstje is ook leuk, en een superschattige foto!

Petra zei

Ooo die foto van Jesse is prachtig en dat lijstje vind ik heel stijlvol gescrapt. Mooie lay out ook van jezelf ;-)))

Groetjes,

Petra