Pagina's

zondag 25 juli 2010

Nieuwe gordijntjes voor Jesse

Afgelopen vrijdag heb ik maar eens gordijntjes voor Jesse gemaakt. Hij had al wel een rolgordijn, maar dat vond ik zo saai. Ik weet nog dat toen ik zwanger was ik me lens gezocht heb naar leuke, gezellige gordijntjes, maar kon ze nergens vinden. Toen bedacht ik me ineens dat ik ze natuurlijk ook gewoon zelf kan maken...Ik heb stof gehaald bij yourzoap en ben aan de slag gegaan en dit is het resultaat:

Het staat zo gezellig in zijn kamertje! Alleen nu is zijn klamboe eraf (hij ging er steeds naar grijpen) en dat staat zooooo saai nu. Dus nu moet ik even bedenken wat ik met die vreselijke kale muur ga doen.

2 lieve reacties:

Fia zei

Hallo Ellen,

Hoe is het er mee ik vind het zo leuk dat je op mijn blog bent geweest echt een verrassing en dacht ga gelijk een kijkje op jouw blog nemen!
Ohhh wat heb je een allerliefst mannetje en zo vrolijk!!!
Je heb zulke leuke dingen gemaakt ben helemaal weg van je flesjes etagère.
Ik kom gauw weer terug.

Groetjes Fia

* Daniëlle * zei

Wat ben je toch creatief, je maakt ook van alles zelf he?