Pagina's

zondag 15 augustus 2010

Boekentasje

Getsie, wat een rotweer vandaag zeg! Regen, regen en regen. Gelukkig hadden wij genoeg te doen thuis. Paul was zijn kantoor op zolder aan het afmaken en ik moest af en toe even helpen met een strook laminaat erin leggen. Tussendoor ben ik achter de naaiamachine gekropen om een boekentasje voor Jesse te maken. Sinds afgelopen vrijdag is hij lid van de bibliotheek, want hij is zo gek op boekjes en voorlezen! Op het consultatiebureau kreeg ik daarom een bon voor Boekstart. Je krijgt dan van de bieb een gratis koffertje met een knisperboekje van Dick Bruna en een boekje met een cd vol liedjes en versjes, echt heel leuk! En je krijgt daar ook een gratis lidmaatschap van de bibliotheek tot 18 jaar bij (wat altijd gratis is). Dit is het setje:

En natuurlijk ben ik meteen naar de bieb gegaan om Jesse in te schrijven, alleen liep ik te klungelen met al zijn boekjes en dacht, Jesse heeft een boekentasje nodig. En vandaag ben ik daar dus mee aan de slag gegaan. Dit is het resultaat:
De letters van zijn naam zijn gemaakt van tafelzeil en de sjablonen heb ik uitgesneden met mijn Silly.


Ik heb er expres geen frutsels opgemaakt om het een beetje stoer te houden. Al zijn boekjes, luisterboekjes en cdtjes passen er netjes in en de volgende keer als we weer naar de bieb gaan om boekjes te lenen nemen we zijn tas natuurlijk mee!

Voorlopig geniet hij nog even van zijn nieuwe Boekstart knisperboekje

Bedankt voor het kijken en vergeet niet een berichtje achter te laten!!

2 lieve reacties:

natje zei

Wat een mooi boekentasje!
Prachtig gedaan hoor!
Mooie foto van Jesse!

Groetjes

* Daniëlle * zei

Wat leuk zeg, zo jong en al lid van de bieb! En dan ook nog een echte boekentas. Jesse heeft het maar goed voor elkaar. ;-)