Pagina's

zaterdag 13 november 2010

Layout en vogeltje van Eline's huis

Laatst ben ik weer druk aan het knutselen geweest met de materialen van Eline's huis. Wat is het toch leuk spul! Tegenwoordig ben ik ook helemaal gek van al het Tilda, dus vandaag was ik weer even in de gezellige winkel van Your Zoap en heb ik wat leuke dingetjes gekocht waar ik weer mee aan de slag kan. Als ik toch rijk was dan had ik die hele winkel wel leeg kunnen kopen zeg! Ik heb o.a. dit stempelsetje gekocht van Eline's huis.

Valt het op dat ik er fan van ben haha...Zat er al een tijdje op de azen, mja budget he. Ook het engels band eronder heb ik vandaag gekocht. Wat is het toch leuk!

Ook heb ik nu het boek Tilda's Winterwondeland besteld en deze komt volgende week binnen, te leuk!


En dan nu hetgeen ik gemaakt heb de afgelopen tijd. Ook weer uit het boek van Eline's huis. Als eerste creatie deze keer een probeer-vogeltje:

Het is zo makkelijk te maken en zo leuk! Ik ga er nog veel meer maken.

En ook ben ik afgelopen week gezellig een avondje wezen scrappen bij schoonzus op zolder. Het was weer heel gezellig en ondanks dat ik in tijden niet meer iets gescrapt had was ik in ruim een uurtje klaar met deze layout van Jesse:
Papier is een grijs cardstock en het roosjespapier komt uit het pakketje van Eline's huis: meadows. Sorry de foto is net gemaakt bij kunstlicht, maar ik MOEST hem nu gewoon op het blog plaatsen...

Tot slot nog een impressie van het nieuwe bakje op mijn werktafel! Hier zaten altijd de luiers in op de commode van Jesse, maar onze kerel werd zo groot dat hij het er afschopte. Dus heb ik het houten bakje maar ingepikt en het staat zo gezellig *geniet*


Nou dat was het voor deze keer. Bedankt voor het lezen en tot het volgende blogberichtje!!!

Groetjes Ellen

5 lieve reacties:

* Daniëlle * zei

Wat een schattige spulletjes allemaal, en jij bent echt overal lekker mee aan het knutselen he? ;-) Dat bakje staat leuk zo. En Jesse is een mooi kereltje!

Lenet zei

Prachtige spullen allemaal. Ben zelf ook gek op tilda.
Die stempels van eline staan hoog op mijn lijstje.
Je LO is ook een plaatje.

Unknown zei

Schattig vogeltje.

Ja de pietjes zijn stempels.
Ze zijn van het huismerk van pipoos en kosten 4,95.
Erg leuk om te gebruiken.
Jammer alleen dat je ze maar een korte periode van het jaar kunt gebruiken.
Groetjes en een fjine avond Brigitte

marja zei

dank je wel voor je bezoekje ellen!!!
ga jou volgen hoor want wat maak je ook leuke dingen!!!!!

lieve gr. marja

Anoniem zei

Hoi allemaal,

Ik heb aboutellen.blogspot.com gevonden via Startpagina.
Deze site ziet er goed en fijn uit!
Ik wil graag ook zo een mooie site maken. Welke applicatie heb je hier precies voor gebruikt? Mijn blogje ziet er nog leeg uit. :(

Bedankt

Tot snel vanuit A'dam
Willy