Pagina's

donderdag 30 december 2010

Wintersokje van vilt om op te hangen

Vandaag heb ik eindelijk het kerstsokje gemaakt naar het ontwerp van Your Zoap. Het stond al een hele tijd op mijn lijstje, maar het is er aldoor niet van gekomen. Eigenlijk is het een kerstsokje, maar ik heb er maar een wintersokje van gemaakt ;)

En nog even van dichtbij:

Het was wel een gedoe met die donkere glittertjes haha. Bij de volgende doe ik dat dus ook maar niet meer! Het staat wel erg leuk in de kerstverlichting, dat geschitter en dat was dan ook het idee erachter.

Het patroon en de omschrijving kun je hier downloaden op de site van Your Zoap.

Het leek mij ook wel leuk om er een schaatsje van te maken, dus misschien ga ik dat nog wel doen, als ik bedacht heb hoe ik het ijzer ga maken hahaha...

Tot slot wil ik iedereen alvast een fijne jaarwisseling wensen en vooral een gezond en natuurlijk creatief 2011!!!

Photobucket

8 lieve reacties:

Angélique zei

Ten eerste de beste wensen voor 2011!!
Ten tweede: wat een schattige schaats! En al je overige projecten zien er ook zo gaaf uit! TFS!!

Lenet zei

Ik vind hem super schattig geworden.

sam zei

heel erg leuk! echt een liefy! gelukkig nieuw jaar!

sylvana zei

Je hebt hem erg mooi gemaakt.
Gezond en creatief 2011 toegewenst

Marlies zei

Wat een schattige bootie!
Leuke blog heb je ook.

groetjes Marlies

Eefje Bouweriks zei

Jij ook de beste wensen, leuk dat je ook in Lelystad woont.

Gepke had de laatste keer haar Schaatsje laten zien maar jouw uitvoering is ook heel leuk geworden.
Workshops gaan gewoon door maar dat horen we nog wel. Wil je me anders even prive mailen ?

gr.
Eefje

Marieke zei

Wat een superleuke sokjes!
En misschien een idee om die ijzertjes van paperclipjes te maken?

Groetjes Marieke

bmartes zei

Jij ook de állerbeste wensen voor 2011! Wat een schattig sokje heb je gemaakt! Is het van papier of van vilt?
Groetjes,
Arja