Pagina's

woensdag 15 februari 2012

Award

Wat leuk, vandaag kreeg ik een award.

Deze award is voor mensen met een leuk blog en minder dan 200 volgers ik ik kreeg hem van 2suskes! Bij deze heel erg bedankt hiervoor! Ik moet de award weer aan 5 andere mensen doorgeven met een leuk blog en hoop dat zij hem ook weer doorgeven. De award geef ik aan:

creadaisy
yodorien
hildeshuisentuin
La extrajera creatieve
ingridkik

5 lieve reacties:

Floortje zei

Wat lief Ellen, dank je wel! Ik zal 'm snel op m'n blog zetten. Wat leuk dat je ook zoveel verschillende creatieve dingen doet, ik zie steeds meer scrapsters uitbreiden...er is ook zoveel leuks te doen he, nu nog extra vrije tijd.....

Unknown zei

Van Harte.
Mooie vlaggen lijn hieronder.
Groetjes Brigitte

Michel zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Dorien zei

Leuk leuk leuk! Dat berichtje hierboven was ook van mij... alleen via verkeerde account.. oeps! Leuke blog heb je!

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Bedankt voor je award erg lief en ik heb al een bericht geplaatst en doorgegeven.
Gr Jacqueline