Pagina's

zondag 11 november 2012

Sneeuwman kaarsje

Schaam, schaam, schaam. Wat heb ik lang geen berichtje geplaatst. Met een peuter in huis kom ik gewoon  vaak niet meer toe aan knutselen. Ideeën genoeg, maar  ik zit toch vaak liever beneden dan alleen boven op mijn zolderkamertje. Daarom heb ik het volgende project beneden aan de keukentafel gemaakt en dat was ook nog eens heel gezellig!

Ik maakte dit superleuke sneeuwmannetje:

  Het is een soort dubbele kaart en in het midden zit een bakje waar je een (nep!)waxinelichtje in kan doen. De randjes zijn geprikt en bewerkt met glitters.
 Ik heb het met wit en zwart linnenpapier gemaakt en het rood/roze papier is van Tilda. Het buikje is van een soort Vellum, heel mooi met een glitter sneeuwster in het midden!

 Hier zie je hem nog even als hij brandt!
Het patroontje komt van http://hennekeglitter.hyves.nl/

Bedankt voor het kijken!!!

3 lieve reacties:

Unknown zei

Een mooie sneeuwman, maar wat leuk dat er een "nep" waxine lichtje achter kan.
En beneden knutselen is toch heel gezellig. Als hij straks wat groter is heb jemeer tijd voor je knutselkamer. :-)

Groetjes Marlies

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Ziet er erg leuk uit!
Het is ook leuker om beneden te knutsellen :-)
Groetjes Jacqueline

bmartes zei

Wat een superkaartje met lichtje! Als -ie brandt vind ik hem helemaal prachtig!
Ik scrap ook het liefst aan de keukentafel, vlakbij mijn gezin!
Liefs,
Arja