Pagina's

zaterdag 14 mei 2016

Memohouder Tilda

Voor de Facebooksite van Rosadotje kreeg ik een houten jurkje om iets van te maken. Ik heb er deze memohouder voor in de keuken van gemaakt. Wat was het leuk om hier mee te mogen werken!

 Het jurkje is iets waar ik normaal niet zo snel mee aan de slag zou gaan, omdat ik er niet direct een idee bij had. Daarom leek het mij een leuke uitdaging! Het is uiteindelijk een jurk met een schort geworden, waar je korte notities of boodschappen snel op kwijt kunt, leuk voor in keuken.


Materialen:
Houten jurkje

Papier jurk: Tilda Flowergarden
Paper schort: Tilda Springtime
Vleugels en kroon: Tilda Flowergarden
Stempeltje: Action
Zelfklevend memoblokje
Taartrondje klein
Pen met koordje
Plakparels
Stukje touw
Oudroze lint
Distress inkt: Walnut stain
Blending tool
Lijmpistool
Lijm

Het lijkt me superleuk om vaker met dit soort dingen aan de slag te gaan,wie weet?! Fijn Pinksterweekend (ondanks de regen).

Groetjes Ellen

0 lieve reacties: